Wymiana - Zwrot - Reklamacja

UWAGI OGÓLNE

 

Zakupiony towar nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? Nietrafiony rozmiar lub kolor? Po prostu - nie pasuje? Bez wyjaśnień możesz to zmienić!

W naszym sklepie możesz wymienić lub zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.

Jeśli jednak zdecydujesz się na wymianę - zwrot wymienionego zakupu będzie dla Ciebie bezpłatny!

 

PAMIĘTAJ!

1.) W przypadku zwrotu Towaru, ponosisz odpowiedzialność za działania polegające na korzystaniu z rzeczy w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania (art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta). Dlatego prosimy o zachowanie ostrożności podczas go przymierzania!

2.) Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub z jego części. 

 

 

WYMIANA

Dziękujemy, że wybrałeś tę opcję! Cieszymy się, że nadal jesteś z nami!

Otrzymasz z powrotem do Twojej dyspozycji wszystkie wykonane wcześniej płatności, w tym koszty dostarczenia. Przy zwrocie tylko części zamówienia, koszty dostarczenia zwracamy proporcjonalnie do ilości zwracanych towarów.

Jeżeli masz u nas zarejestrowane konto i dokonasz zwrotu towaru, korzystając z przesyłek sklepu MiModa (wysyłka Pocztą Polską) – koszty zwrotu wymienionego zakupu będą po naszej stronie.

 

 

UWAGA: darmowy zwrot w przypadku wymiany tylko dla klientów posiadających konto na terenie Polski.

 

 

Dokonaj zwrotu zamówionego towaru (postępując według instrukcji jak w przypadku opcji ZWROT oraz wybierając przy tym wariant zwrotu kwoty na saldo klienta w sklepie) i niezwłocznie złóż zamówienie na nowy towar. W trakcie składania nowego zamówienia, prosimy o pozostawienie komentarza: "Zamówienie na wymianę - nr poprzedniego zamówienia: XXXXX " (to znacznie przyśpieszy realizację wymiany).

W kwestii płatności masz dwie możliwości do wyboru:

1.) Możesz od razu uiścić płatność za nowe zamówienie, a my w ciągu 24 godzin od przyjęcia Twojej przesyłki zwrotnej, przekażemy środki na konto podane w formularzu zwrotu.

W tym przypadku jak najszybciej dostaniesz nowy towar!

2.) Jesteś wystarczająco cierpliwi i wolisz najpierw poczekać na zwrot pieniędzy za poprzedni nieudany zakup. Rozumiemy i szanujemy Twój wybór. Wtedy podczas złożenia zamówienia na nowy produkt, prosimy o wybranie sposobu zapłaty jako „PRZELEW” i go oczywiście nie dokonywać. W takim razie, po otrzymaniu Twojej przesyłki zwrotnej, poinformujemy Ciebie (drogą mailową lub telefonicznie) o środkach dostępnych do dyspozycji oraz kwocie koniecznej dopłaty bądź zwrotu nadwyżki pieniędzy przy realizacji nowego zamówienia.

 

Mamy nadzieję, że w końcu będziesz cieszyć się udanymi zakupami, a my ponownie będziemy Ciebie gościć w naszym sklepie :))

Najważniejsza dla nas jest Twoja satysfakcja!

 

 

ZWROT

 

Masz prawo zwrócić zakupiony u nas towar w ciągu 30 dni od daty go dostarczenia bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Otrzymasz z powrotem wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziś się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

W zależności od tego, czy jesteś zarejestrowany w sklepie MiModa, zwrotu towaru można dokonać wybierając jeden z dwóch wariantów:

 

1.) Jesteś klientem zarejestrowanym: 

Wtedy masz możliwość korzystania z przesyłek sklepu MiModa – wysyłka Pocztą Polską (koszt 9,23 zł brutto - będzie odliczony od zwracanej kwoty).

 

 Jak dokonać zwrotu:

 

Zaloguj się na swoje konto.

Przejdź do zakładki "Twoje konto" => "Zwroty towarów" => "Dodaj zwrot towaru".

Wybierz z listy zamówienie, z którego chcesz dokonać zwrotu, a następnie zaznacz towar który chcesz odesłać.

Wybierz sposób zwrotu towaru => "Skorzystam z przesyłek sklepu".

Wybierz formę zwrotu należności ==> "Przelew" oraz podaj numer konta bankowego na które ma być zwrócona należność.

 

   
   

Wydrukuj i wypełnij zgłoszenie zwrotu (klikając w tę opcję wygeneruje się formularz zwrotu oraz etykieta na przesyłkę).

 

   

Prosimy o podpisanie się na formularzu i wysyłce go wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura sprzedaży) razem ze zwracanym towarem.

Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary.

 

   
   
   

Udaj się do dowolnej placówki Poczty Polskiej, gdzie przekaż pracownikowi poczty paczkę wraz ze stroną z etykietami.

Pamiętaj! Gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów: 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg.

     

 

 

2.) Nie jesteś klientem zarejestrowanym: 

Wydrukuj, wypełnij i włóż do paczki ze zwracanym towarem: dowód zakupu (paragon lub faktura sprzedaży) oraz podpisany FORMULARZ WYMIANY / ZWROTU TOWARU, który można ściągnąć tutaj:

 

 

Wyślij przesyłkę na adres: Kaniew sp. z o. o., ul. Gwiaździsta 24, Osielsko, 86-031, Polska

 

 

Możliwość zwrotu towarów w ciągu 30 dni nie narusza ani nie ogranicza praw konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Wszelkie dodatkowe warunki obowiązują dopiero po upłynięciu 14 dniowego ustatowego terminu. 

 

UWAGA:

1.) Sugerujemy, aby:

- przesyłka zwrotna była zapakowana w karton, w którym została doręczona;

- zawartość paczki była zabezpieczona w podobny sposób, w jaki pierwotna paczka była przez nas zabezpieczona;

- w paczce zamieszczony był wypełniony formularz wymiany / zwrotu.

2.) Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem!

 

 

 

REKLAMACJA

  

 

Informacje ogólne

W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Tobie prawo do reklamacji. Reklamacji podlegają wady ukryte, powstałe z winy producenta. Odpowiedzialność za wady towarów ponosimy przez okres 24 miesięcy. MiModa nie jest producentem dostępnych w Sklepie internetowym towarów. Niektórzy producenci udzielają dodatkowych gwarancji na produkowane przez siebie produkty. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, możecie Państwo zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
 
Żeby zgłosić reklamację prosimy o wypełnienie formularzu reklamacyjnego:
 

 

Podpisany formularz wraz z reklamowanym produktem i dowodem zakupu (paragon lub faktura) prosimy odesłać pod adres:

 

Kaniew sp. z o. o., ul. Gwiaździsta 24, Osielsko, 86-031, Polska

 

 

UWAGA:
1.) Wysyłany towar powinien być czysty, starannie zapakowany i zabezpieczony w należyty sposób, uniemożliwiający jego ewentualne uszkodzenie w trakcie przesyłki.

2.) Do zwracanego towaru prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny i dowód zakupu towaru.

3.) Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem!

 

 

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do reklamacji i powiadomimy drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. Zwrócimy także koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu (wyliczone w oparciu o cennik Poczty Polskiej dla paczek pocztowych ekonomicznych). W przypadku braku towaru na wymianę, zwrócimy Tobie należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe, ale nie dłużej niż 14 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji. Należność za zwrócony towar wpłacimy na podany w formularzu rachunek bankowy.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel