Pokaż mi swoją torebkę, a powiem Ci kim jesteś – jak dodatki mogą wpłynąć na biznesowe relacje?

2018-03-14
Pokaż mi swoją torebkę, a powiem Ci kim jesteś – jak dodatki mogą wpłynąć na biznesowe relacje?
Torebka jest atrybutem kobiety. Często torebka wiele o niej mówi, bo zdradza najskrytsze zakamarki charakteru. Torebka symbolicznie prezentuje życie kobiecy, jej emocje i podświadomość. To nie tylko symbol kobiecości i elegancji, ale też symbol najskrytszych marzeń kobiety. Psychoanalitycy mówią, że kobieta podświadomie przenosi na swoją torebkę swoje plany i marzenia, to, czego oczekuje od życia i od innych osób, a także swój stosunek do wielu spraw. To także ma swoje przełożenie na biznes i biznesowe relacje. W biznesie bardzo ważna jest bowiem psychologia. Partnerzy w biznesie spotykając się pilnie lustrują siebie od stóp do głów. Wiedzą oni bardzo dużo o tym, co dodatek do stroju mówi o człowieku.

Duża torebka – symbol inteligencji


Psychoanalitycy zgodnie przyznają – duża torebka zdradza inteligencje kobiety. Istnieją też badania socjologiczne mówiące o tym, że spora wielkość torebki idzie w parze z IQ . Jak to się dzieje? Okazuje się, że kobiety, które wybierają duże torebki mają o wiele większą wyobraźnią i potrafią przewidzieć wiele rzeczy, które mogą im się przytrafić w ciągu dnia. Są zapobiegliwe i na przykład biorą ze sobą na biznesowe spotkanie czy do pracy nawet nożyczki czy... igłę z nitką. Zapobiegliwość idzie w parze z inteligencją. Skoro kobieta ma na tyle otwarty umysł, że jest sobie w stanie wyobrazić, co ją może spotkać w ciągu dnia, to znaczy, że ma wysokie IQ. I o tym wiedzą, czy to wyczuwają, partnerzy biznesowi, którzy podświadomie wielką torebkę utożsamiają z inteligentną współpracowniczką. Dlatego jeśli u partnera biznesowego chcesz uchodzić za inteligentną, weź na spotkanie biznesowe jak największą torbę!

elegancka biznesowa stylizacja z czarną torebką McKlein

Torebka czerwona – ukryta namiętność



Innym ciekawym pomysłem na torebkę biznesową to kolor czerwony. Czerwony kolor torebki mówi o kobiecie, że skrywa ona w sobie ognistość i siłę oraz seksapil. To bardzo dobrze może wpłynąć na taką relację, bo przecież w biznesie liczą się emocje. Podczas wyborów biznesowych nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo ważne są nasze uczucia, które mogą wpłynąć na niejedną zawodową decyzję. Kobieta, która ma torebkę w kolorze ognistej czerwieni z pewnością będzie uchodziła za bardziej atrakcyjną. Szczególnie gdy partnerem z biznesie będzie mężczyzna. Podobny efekt będzie miała bordowa torebka.

elegancka torebka damska bordo McKlein



Czarna torebka – tajemnica


Czy czarna torebka jest polecana na spotkaniach biznesowych? Oczywiście! Jeśli nie chcesz wystawiać wszystkich swoich kart podczas pierwszego spotkania z klientem czy partnerem biznesowym. Czasami jest to bardzo ważne. Gdy chcesz zaprezentować się jako osoba, która jest tajemnicza albo dać znać o prestiżu swojej osoby czy firmy, pomyśl o tym kolorze. Czerń jest kolorem nocy i w czerni kryje się wiele tajemnic, ale także możliwości. Twój kolor torebki powie klientowi, że wiele może oczekiwać jeszcze po waszej relacji i być może gdy będziemy współpracować może liczyć na niejedną ciekawą niespodziankę. Psychologowie twierdzą, że czarny kolor torebki zdradza jej zagadkowość oraz zamiłowanie do prestiżu oraz perfekcjonizmu.

biznesowy look z czarną torebką McKlein
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel