Łatwe i tanie zwroty przez paczkomaty InPost

Masz prawo zwrócić zakupiony u nas towar w ciągu 30 dni od daty go dostarczenia bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Otrzymasz z powrotem wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziś się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

W zależności od tego, czy jesteś zarejestrowany w sklepie MiModa, zwrotu towaru można dokonać wybierając jeden z dwóch wariantów:

 

1.) Jesteś klientem zarejestrowanym: 

Wtedy masz możliwość korzystania z przesyłek sklepu MiModa – wysyłka przez paczkomaty InPost (koszt 9,00 zł brutto - będzie odliczony od zwracanej kwoty).

 

 Jak dokonać zwrotu:

 

Zaloguj się na swoje konto.

Przejdź do zakładki "Twoje konto" => "Zwroty towarów" => "Dodaj zwrot towaru".

Wybierz z listy zamówienie, z którego chcesz dokonać zwrotu, a następnie zaznacz towar który chcesz odesłać.

Wybierz sposób zwrotu towaru => "Skorzystam z przesyłek sklepu".

Wybierz formę zwrotu należności ==> "Przelew" oraz podaj numer konta bankowego na które ma być zwrócona należność.

 

   
   

Wydrukuj i wypełnij zgłoszenie zwrotu (klikając w tę opcję wygeneruje się formularz zwrotu oraz etykieta na przesyłkę).

 

   

Prosimy o podpisanie się na formularzu i wysyłce go wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura sprzedaży) razem ze zwracanym towarem.

Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary.

 

   
   
   

Udaj się do dowolnego paczkomatu InPost, gdzie nadaj paczkę.

Pamiętaj! Gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów: 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg.

     

 

 

2.) Nie jesteś klientem zarejestrowanym: 

Wydrukuj, wypełnij i włóż do paczki ze zwracanym towarem: dowód zakupu (paragon lub faktura sprzedaży) oraz podpisany FORMULARZ WYMIANY / ZWROTU TOWARU, który można ściągnąć tutaj:

 

 

Wyślij przesyłkę na adres: Kaniew Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 115/16, 85-027 Bydgoszcz, Polska

 

 

Możliwość zwrotu towarów w ciągu 30 dni nie narusza ani nie ogranicza praw konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Wszelkie dodatkowe warunki obowiązują dopiero po upłynięciu 14 dniowego ustatowego terminu. 

 

UWAGA:

1.) Sugerujemy, aby:

- przesyłka zwrotna była zapakowana w karton, w którym została doręczona;

- zawartość paczki była zabezpieczona w podobny sposób, w jaki pierwotna paczka była przez nas zabezpieczona;

- w paczce zamieszczony był wypełniony formularz wymiany / zwrotu.

2.) Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem!

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel